В социалните мрежи се появи обява с логата на общината и превозвача, но тя е била свалена след сигнал.
Пазарджик също попадна сред общините, в които е направен опит за измама с фалшиви карти за градския транспорт. Схемата е позната от други градове в страната – реклами в социалните мрежи с логата на транспортни компании и на общината. За щастие на този етап няма данни за измамени граждани.
В разгара на лятото онлайн се появи реклама за „юбилеен билет“ от водеща транспортна компания в Пазарджик. В обявата се твърдеше, че по повод 15-годишнина се организира конкурс с награда – шест месеца безплатно пътуване. В рекламата бяха използвани реалните лога както на дружеството, така и на общината.
От транспортното дружество уточняват, че комуникират с клиентите си единствено чрез официалните си канали – сайта на фирмата, страницата на община Пазарджик, бюрото за абонаментни карти и в самите превозни средства.
След подадени сигнали обявата е била свалена от платформата „Мета“, а за случая е уведомена и ГДБОП. От общината също подчертават, че до момента няма постъпили сигнали за фалшиви транспортни карти, но призовават гражданите да бъдат внимателни и да не се поддават на подвеждащи реклами.
Подробности вижте в репортажа.